10/02/2008

Favorittene!

Kjære leser!
I kveld tenker jeg at jeg skal lage en liten søt liste om hva jeg liker:-) Altså, en liste der jeg skriver hva jeg digger nå for tiden!

BØKER:

  • Skrekkens Sirkus av Darren Shan.
  • Kom ikke nærmere av Trond Kirkevaag
  • Happy av Linn (etellerannet)
  • Anne franks dagbok av Anne Frank
  • And Last But Not Least THE HOLY BIBLE OF COURSE!

Filmer:

  • Ps; I love you
  • Metallica sin film "Some Kind Of Monster"
  • Om Forlatelse

Mat&Drikke:

  • Buritos
  • Mexicaaaaan!
  • Iskaffe med masse, masse isbiter og karamellsaus! Nam!
  • Pasta med pesto
  • Cola fer sure ;-)
  • Vann!!

Musikk:

  • Panic at the disco
  • Fiona Apple
  • The Cardigans
  • Regina Spektor
  • Paramore
  • Metallica <3
  • Joss Stone

Internett:

  • Facebook
  • Blogspot
  • Biip
  • Buzznet
  • Myspace

Sko

  • Manolo Blanick

Klær:

  • Ullgenseren min fra Bik Bok
  • De to nye luene mine
  • Skjerfene mine<3
  • Palestinasjerf

Kosmetikk:

  • Lip Inflation
  • Max Factor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten