10/11/2008

fantastisk

17:06

Deilig dag!
Sov lenge, spiste en god frokost, dro på et dårlig loppemarket med en ekkel cola og en kjempegod eplekake i hånda. Sette seg rett foran dataen og logge seg på det man kan logge seg inn på. slappe av.
tenke, lytte, skrive, tegne, strikke, spise, blogge, tenke videre på 2009 slagplanen.
Deilig dag!
Bli ropt på når middagen er ferdig, spise, snakke, rydde, skylde, vaske.
Sette seg rett foran dataen igjen og skrive, blogge, strikke, tegne, facebooke, lytte, snakke.
Deilig dag!
Avtale med stemoren at du skal lage Chai Latte i kveld eller i morgen tidlig.
Finn så en god oppskrift på en enkel Chai Latte. Men dette kunne jeg jo fra før?
Tenk, surf, lytt, snakk. ta på Ray-Ban solbriller, lene seg godt ned i den nye datastolen.
Deilig dag!
Ikke noe mer og tenke på. dagen er jo tross alt snart over.(nesten)
Drikk den siste skvetten av Snapplejusen og lene seg nok en gang ned i den nye, fine, beige, med brune kanter stolen.
Deilig dag.
Dette var alt jeg har og si. Denne dagen har vært chill, og jeg er straks klar for og ringe min mor, og min besteveninne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten