8/08/2008

Slengbukser og Olajakker.

Først:
Dette er min mening! ikke følg meningene mine! Jeg har meget sterke meninger om ting:-P

Ja! Da er det vel på tide at jeg kommer med litt kritikk og meninger, dere! (eller du)
Slengbusker: Nei,nei,nei! Det er det faktisk ikke fint med bukser som slenger over føttene dine og skitner til tuppene på buksa di! Dette var tross alt populært på 90 og tidlig 2000 tall! Ærlig talt dere! Er det i det hele tatt fint?

Olajakker: Ok, la meg bare si en ting; Tjukke korte olajakker, er ubehagelig og ha på seg syns jeg!
Men tynne som går ned til hoftene er kjempetøft! :)

Jeg vil gjerne høre din mening! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten