8/31/2008

Dagens outfit

forord: Kjære alle sammen!
Dette har jeg aldri gjort før! Men jeg har funnet masse kule bilder av masse forskjellige kule outfits! :-) Gleder meg kjempemye til og starte og legge ut ''Dagens Outfit''
Jeg håper virkelig jeg får mange positive komentarer, men jeg vil at dere sier om hva dere liker og ikke liker, for da blir det enklere for meg og skrive om noe dere liker!
Takk.
Nå som ferien er over og vi starter på skole, jobb, og barnehage
begynner vi og kle på oss mer.
Her ser du noen ting jeg har funnet på www.mote.no jeg syns blått
passer bra til høst. Jeg må bare si at jeg har alerede forelsket meg i
te-kannen, gummistøvlene og ikke minst ''Geek'' genseren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten