7/04/2008

UPDATE OF THIS FREAKIN WEEK, PEOPZ!

jeg har vært to eller tre dager hos en venn på hytta hennes i Ula. og pakket ned en hel del greier som jeg ikke har brukt i det hele tatt. nå som jeg har fått meg egen ny pc går tiden mest til og oppdatere bloggen og surfe på nettet, så det blir liten tid til og pakke ut, putte i skuffer. Mamma sier at jeg må holde det ryddig siden jeg har fått meg ny pc og den må ikke bli skitten og bla, bla , bla.
Har foresten vært på Urban! kjøpt en superphin topp og fine conversesko. men jeg leter fortsatt etter et slags halsbånd som er lagd av sånn brunt tau ting, også har det sånne fargerike perler som lissom er hekla inn i kjedet.. yk.
Ser så mange som har det og jeg er supermisunnelig på dem! Trenger btw nytt pudder! mitt er knust og mamma sier at det kladder seg i trynet mitt! .. La oss gå over til et heeelt annet tema folks: Har du noen gang vært på en resturang som går rett over veien? Det heter ikke By The Way lenger! det er heter et eller annet som jeg ikke hukser, but i dont really care.. men det er supergod økologisk trendy mat der!
Gleder meg supermye til søndag! da skal jeg og pappa finne på noe, det er så lenge siden jeg har sett han.. elleeh.. så han i 20min i går da.. men det telles ikke! Jeg har ikke sett pappa ordentlig på vaffal 2 og en halv uke og det er for lenge! Det blir kjempekoselig og bli henta av han og lillebroren min og kjøre ned til varme deilig Oslo og chille! :D
Igår (torsdag 3.juli) var driiit kjedelig dag! jeg våkna seint også skulle vi kjøre fra hytta til veninna mi i Ula som jeg startet og skrive om.. og når vi kom hjem var det rett på pc'n som slukna fordi jeg ikke hadde puttet inn laderledningen... dææ! det var så kort drittdag xp.. fredag er en wonderfull dag og jeg kommer til og skrive mer når jeg kommer hjem fra Svergie i morgen (5.juli).. så det vil bli supercool!

-Have a great summer afternoon,<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten