6/25/2008

Ønsk meg lykke til!

Jeg har altid hatt en drøm og å få hoppe i fallskjerm, men INGEN i familien min vil at jeg skal gjøre det!
jeg har vært en liten gullunge i det siste for og få viljen min når det gjelder dette, men det har gått rett i dass!
De har jo ikke noen bra argumenter for at jeg ikke skal gjøre det!
Dette går meg på nervene ihvert fall når vi ser på "Ekstremsport Veko" på NRK en halvsein kveld i sommerfeiren!
Men jeg er fast bestemt på at jeg skal få hoppet i fallskjerm når jeg blir 18+.
Da skjer det! og da kan INGEN, INGEN stoppe meg i og gjøre det!

-Ønsk meg lykke til!

hihi!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten