6/30/2008

MIN PC!

Jeg har mast siden 5 klasse om jeg kunne få en egen pc, og svarene jeg fikk var; Nei!
fyfan! jeg er så superfreakin' glad! Jeg og mamma dro på Lefdal og kjøpte en superphin Toshiba pc, men Windows Vista! :D
Dette blir så bræææ!! 8D
Ak nå sitter jeg med den phiine nyyee pc'n min<3>
Yngve (datamann) har ak dratt tilbake til sitt hjem på Grünerløkka. Han var vært så flink vøtt!
Nå prøver jeg så godt jeg kan og få installere MSN MESSENGER. men av en eller annen føkkings grunn så vil ikke maskinen det (oii, har begynt og si det samme som mamma, joo! ;s ) Har gitt opp nå, etter 100 forsøk! .. Men for og se det på den lyse siden kommer broren min hjem snart! og kan hjelpe meg! han er så fink han også vøtt!

Ha fortsatt en vånderfull dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten